Førerkort personbil klasse-B – Manuell og atomatgir

Bestill kjøretimer her på vår hjemmeside.

Du trenger ikke ringe oss for å bestille kjøretime, bestill kjøretime på vår hjemmeside med det samme.

Velg en trygg og sikker kjøreskole

Velger du å ta førerkort hos Ullevål trafikkskole skal det føles trygt og sikkert. Skolen er godkjent av Statens vegvesen. Opplæringen hos oss tilpasses den enkelte elev, og du vil bli fulgt opp godt fra første kjøretime til du har bestått førerprøven.

Hos oss er det lov til å gjøre feil, lærerne våre blir ikke irritert, oppgitt eller utålmodige. Vi er her for å hjelpe deg!

Førerkort personbil klasse-B – Manuell og atomatgir

Vi kjører Audi A3 og Volvo V40, dette er nye og lettkjørte biler.

Den obligatoriske opplæringen består av 2 stk veiledningstimer, sikkerhetskurs på bane (glattkjøring) og sikkerhetskurs på veg (langkjøring). Dette utgjør tilsammen 19 timer.

Førerkort personbil klasse-B – Priser

Det er ikke billig å ta førerkort, men målet vårt er at du skal komme best mulig ut av det økonomisk. Det er lurt å kombinere kjøretimer med privat kjøretrening. Hvis du ønsker kan du få oppgaver som du kan trene på hjemme. Da er du best mulig forberedt til neste kjøretime. Vi samarbeider gjerne med foreldre/ledsagere med undervisningen. Sitt gjerne på en time også hvis det passer. Se vår pakkepris her.

Ullevaal trafikkskole -Oslo Vest